Cari Blog Ini

MAHUKAN YANG TERKINI? CLICK "LIKE".

Sabtu, 25 Mei 2013

12 Fakta Yang Sangat Pelik Tentang Wanita Perlu Diketahui


Ia secara umumnya percayalah bahawa perbezaan antara lelaki dan wanita adalah sangat besar. Wanita dan lelaki berbeza dalam hampir setiap aspek kehidupan manusia, terutama apabila ia datang kepada psikologi.'

Kebanyakan wanita tidak mempunyai tabiat garu kepala. Contohlah wanita ni kena jawab soalan pelik-pelik, diorang tidak akan menggaru kepala. Kalau lelaki, baru nak tanya da garu kepala.

Wanita tidak akan paham kenapa pemain bola sepak berdiri dengan menunjukkan “hand cross” sebelum sepakan penalty semasa perlawanan. Di samping itu, wanita tidak pernah rasa tidak suka apabila watak lelaki ditendang di pangkal peha dalam filem.

Apabila seorang wanita menguap dia menutup mulutnya dengan telapak tangan beliau, bukan dengan penumbuk.

Selepas mandi, seorang wanita akan membuat serban di atas kepalanya sekurang-kurangnya selama satu minit. Sebab-sebab bagi upacara Oriental pelik yang tidak diketahui.

Seorang wanita tidak marah apabila seluar dalam mereka terlekat di antara punggung. Wanita gembira memakai barangan yang dipanggil bikini.

Ramai wanita bimbang tentang kelihatan mereka melakukan persetubuhan.

Wanita membuka botol dengan pembuka botol.

Seorang wanita berasa janggal jika dia tidak membawa apa-apa di tangannya. Itulah sebabnya kenapa mereka sentiasa membawa beg tangan mereka di sekitar.

Wanita adalah benar-benar tidak acuh terhadap kemaluan mereka, mereka tidak tahu antara satu sama lain. Wanita tidak bercakap kepadanya, mereka tidak memberi nama samaran lucu kepadanya dan mereka tidak pernah marah dengannya.

Apabila wanita di dalam pengangkutan awam, mereka akan mengepit kaki. Itulah sebabnya lelaki selalu lebih suka duduk di sebelah wanita kerana dalam kes ini mereka bole duduk terkangkang.

Wanita akan memakai bajunya dahulu, seluar dalam adalah ke dua. Lelaki adalah sebaliknya

Selepas melakukan persetubuhan, wanita tidak akan terus tidur, sebaliknya mereka lebih suka bercakap dan bercium.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan